Vilken dag!

Älskling väcker mig och säger att jag har försovit mig. Nej tyckte jag och tittade på klockan, 05.42!! Gaah!
Jag börjar alltså om 20 minuter! Det innebar att kasta sig upp ur sängen, leta åt arbetskläder, ge hundarna mat, springa till bilen med 3 hundar, dumpa Lyra hos mamma och köra gärnet till jobbet. Blev en kvart sen...

Sen jobba lite och så kom huvudvärken. Jobbade undan och gick hem tidigare. For hem och sov lite vilket hjälpte. På vägen hem ser jag en polisbil som stannat efter E4:an... Det står även en annan bil där... Enligt VK så var det bilen från rånet i Norrbotten... När jag sen efter att jag sovit far ner på stan är polisen där igen med hund... Vi har då låst dörren ikväll, har ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback