Dont Exist å annat svammel

Nej, Millet är gone... Nu finns bara Cahmilla... Well det är nog så det ska vara punkt

Så sköönt att det är fredag imorgon =) ska nog ta och städa lite då och sen slappa och mysa med Älskling. Kolla braiga filmer hela helgen, äta god mat, träna huntar, eller 1 ialla fall =)
Gjorde bort mig lite på Coop idag... Har ju sån hära självscanning å sen när jag kom till kassan så blev det avstämmning, jaja, inte gör det mig nå särskilt då jag hade handlat så lite... ( det är ju tok jobbigt om man ex. har handla för typ 1500kr )Allt gick bra och jag skulle gå iväg när hon i kassan ville se mitt kvitto igen... Jo där var ett fel, jag hade inte scannat in hundmaten ! Å my Good, va händer nu då tänkte jag? Jag hade faktiskt glömt att scanna in den, på riktigt, men det kändes som om att jag försökte stjäla den. Så var ju inte fallet!
Kände mig som en bov, hahaha, men inget hände. Hon kassan sa att ja då var det ju bra att det blev avstämmning idag. För jag sa faktiskt att jag hade inte scannat in den, jag glömde ju det.
Så det kan gå =)

Sen så har jag ju städat lite här hemma, vad händer... Dammsugaren går sönder ! Kanske på tiden då den har MASSOR av år på nacken så det var ju ba att ge sig ut och köpa en ny. En påslös en =) Men dyrt blev det =(
Men har man 3 hundar kan man inte leva utan en dammsugare, så är det bara.

Nä nu ska jag vältra mig i mina sorger och ändå se framemot helgen...


Kommentarer
Postat av: En snigel kanske...

Men vad hände med Gorilla då? Hon är väl kvar?? ;)

2009-11-26 @ 21:43:46
Postat av: Cahmilla

Snigel : Gorilla finns ju alltid kvar ;)

2009-11-27 @ 05:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback