Krock

Jaha idag var det nära en krock för min del, =) En idiot svängde ut framför mig utan att ens kolla om det kom nån bil. Måste ju ha vart i sin egen värld. Tur att man har en tuta =)

Å vad jag har haft en slappar dag idag. Det har vart riktigt skönt. Å jag vet att jag är krånglig som byter blogg hela tiden men detta ska vara den sista gången, haha

Jag har gigantisk planer att planer inför 2010. Det är inget som jag kan säga här förrän det är dags men det kommer att bli riktigt super alltså! Jag längtar redan, =)

Just det, det har jag ju glömt att berätta. När Älskling var ute med hundarna imorse så skällde Toivo 1 gång på en gubbe. Vet ni vad gubben säger ?
Sånna där ska man avliva på engång !!
Vilken jävla idiot! Faan att jag inte var med. Tror jag ska leta upp han och säga en sannings ord. Man säger inte dumma saker om mina hundar!

Kommentarer
Postat av: frida

haha, gubben hade nog en dålig dag ;p

2009-11-21 @ 18:17:07
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback