Söndag

Imorgon blir det jobb. Var ju hemma hela förra vecka pga förkylningen. Nu är jag pigg, har bara lite hosta.

Igår så var jag lite ledsen och då slog det mig. Vem kunde jag ringa och prata med ??
Vet ni vad jag kom fram till... Jag hade ingen att ringa. Älskling är ju min bästa vän men ibland vill man ju prata med nån annan. Som ser saker ur ett annat perspektiv... Så jag fick vara lite ledsen ett tag, å jag blev lite mer ledsen när jag insåg att jag hade ingen att ringa till.
Visst, jag är inte den bästa att hålla kontakten med mina vänner, och dom är ju likadana. Jag gissar att man tappar kontakten när man bor på olika håll. Har ju ingen super kompis här, som jag hade förut när jag bodde i LSE.
Jag behövde prata om döden igår och då vill man gärna prata med nån som själv har upplevt döden på nära håll. Det är inte samma sak att prata med nån som inte har det.

Så för att lösa mina problem så tog jag min lilla valp och gick ut. Luften gjorde att tankarna klarnade och jag insåg att jag bara hade ett litet breakdown.

Idag känns det bra. Det känns bra att jag har fått kontakt med Calynn igen, det måste jag tacka FaceBook för, hahah
Det har gått 10 år sen jag sist pratade med henne... Det är en lång tid det. Än fast att hennes f.d man ( dvs min äldsta bror ) är död så kommer hon alltid att vara en del av vår familj. Jag hoppas att hon förstår det. När jag skrev till henne igår insåg jag att jag är faan kass på engelska, hahha, jag måste nog skaffa en ordbok =)

Oj detta blev långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback