Tisdag

Lååånga dar har jag. Imorse vaknade jag kl 04 ! Varför ?? Å tankar dom började fladdra. Hur skulle jag lägga upp dagen på jobbet ? Ska jag göra om de 2 nuvarande shemanan som vi har ? Ska jag göra ett skurschema ? Vad vill jag ha i julklapp ? När ska jag orka trimma Milo ? Hur ska jag lägga upp Lyra´s träning framöver ? När ska vi åka till Sundsvall ?

Ni ser, det hoppar framochtillbaka, haha

Men jag beslutat mig för att detta vill jag ha i julklapp =)



Boken " Fysträning för hund "
Fotvårds behandlig, gärna typ ett 10 kort =)
Ett fint hus med stall
Presentkort på diverse hundaffärer
Några miljoner på kontot ( maila min Älskling om kontonumret )
Städhjälp under ett år
Även presentkort på Plantagen
Personlig tränare, tillika dietist under ett år
Påslakan för ett dubbeltäcke
En kökslampa
Nytt köksbord med stolar, å snyggt ska det va ! =)'


Det var allt för nu om julklapparna men jag kan återkomma med mer så håll utkik om vad ni vill ge mig.

Nu till annat. Bella har vart på massage igen. Hon kändes så fin och hon har inte haft några problem om under två veckors tid. Frågade massören om det märktes stor skillnad på nu och då och det var stor skillnad ! Kan varmt rekommendera att ge era hundar massage, själv eller av ett Pro. Funderar på att om Toivo oxå ska få några gånger men jag har inte bestämt mig ännu. Lyra kommer definitivt att få gå när hon blir kring ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback