Haha

Vet ni, att vi har de bästaste grannar som går att få om man bortser från 2 i min trapp... =) Dom är unga, glada, tar livet med en klackspark, och helt underbara!

Visst de är nästan 10 år yngre än mig men jag har av nån anledningen alltid haft kompisar som är yngre än mig. ( betyder det att jag känner mig ung? ) =) Dom är sååå härliga och man får alltid skratta med dem då de alltid bjuder på sig själva =)

Av den anledningen vill jag inte flytta härifrån... Men... Dessa 2 surpuppor som bor och ringer till Securitas för minsta lilla, ja det gör att man vill flytta... Men kan jag ta Johan. Mogge, Frida, Freya och Annelie faan oxå, fast hon bor inte här =) med mig =)

" I´m not afraid to say that I love you "

Kommentarer
Postat av: annelie

sötnos! kärlek till dig

2010-04-03 @ 00:22:38
URL: http://glasklart.webblogg.se/
Postat av: frida

naaw, va söt du är :)

2010-04-03 @ 16:22:28
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback