HundProblem!!!


Just nu har vi 2 veckor av problem! Bella löper... Å jag jobbar dag i 2 veckor till... Bella kan man inte lämna hemma själv... Mamma ställer inte upp nå mer att passa dem... I bilen brinner de upp... Å är de i bilen så förutom att de brinner upp så äter Toivo upp allt för att ta sig till Bella... Vad gör man? Jag sliter mitt hår för att kunna lösa dessa 2 veckor, jag börjar ju jobba natt sen så då är det ju inga som helst problem.

Tänkte först att: Lämna Toivo och Lyra hemma själv men insåg att Toivo kommer då att yla hela tiden för han vill ha Bella, alltså, det förslaget lägger vi ned. Vill inte ha klagomål.

Andra tanken: Lämna Toivo till bror men de har prövat en gång innan och ringde efter ett dygn, hämta hunden! Han ylade bara hela tiden.

Hundagis: Har inte råd och våra hundar är rätt, vad ska man säga? Svårhanterade...
Hundvakt: Läs ovan.

Förslag på lösning mottages GÄRNA!!





Kommentarer
Postat av: JessiH&Oliven

Jag köpte tabletter från Häromii som funkat super bra på Oliven!



http://www.haromi.se/dbbutik/butik/db.pl?id=9328&template_file=db_showprod.php



Sen köpte ja även sprayen!

Var hemma hos mamma och pappa tillsammans med 3hanar!! Och de brydde sig inte och då var Oliven i höglöp!

2010-08-07 @ 12:38:50
URL: http://svanstipp.se
Postat av: Linda

Göm nån av dom i en bur ute i skogen ;)

2010-08-07 @ 17:52:38
URL: http://andrabullar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback