Felkörningar och lurvigt folk

När jag skulle till jobbet igår kväll så står det en man ( som inte var särskilt nykter ) utanför ett fönster och gormar. Jag tänkte att han blitt utkastad av frun för att han var så jobbig... Men jag undrar jag... Han står där en stund och skriker och sen började att han att röra sig mot mig och bilen. Men han går förbi och ut på vägen. När jag så öppnar bildörren så vänder han och går mot bilen. Sen står han bara ett fåtal meter ifrån mig och stirrar!!!
Jag vet att det kan vara ganska lurvigt på detta område som vi flyttat till.... Undrar om han är en av dem som ställer till det här?? Otäck var han i alla fall.

Sen imorse när jag skulle hem från jobbet så var jag ganska slutkörd. Flytten och all stress på jobbet och få timmar med sömn började väl ta ut sin rätt. Sitter i bilen och kör till vår gamla bostadsadress =) När jag svänger in mot Filis så inser jag ju, va faan jag bor ju inte här längre, Hahaha
Så kan det gå när inte haspen är på =)

Nu ska jag montera ihop bokhyllan, Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback