Yepp, jag var nykter

Efter att vi varit i Ersforsen och ätit middag så skulle vi på Konsum. När jag svänger in på Byttgränd så ser vi att polisen står i en korsning och det är högerregeln som gäller där men inte stannar jag. Så de kom efter mig och på parkeringen så kollar de körkort och om jag var nykter, vilket jag förståss var =)

Han som jag pratade med tyckte inte riktigt om min körkort eftersom att det är ganska så trasigt... Men han sa inget mer om det. Medans den andra kollar upp bilen så frågar han lite om hundarna och så undrar han vart vi ska?? Öh, vi ska ju på Konsum uppenbarlingen... Men han trodde visst att det var nå happening där för de kom en massa bilar. Då sa jag att det är ju för att ni står här, folk är ju nyfikna =)

Jag fattar inte varför jag alltid blir så nervös så fort jag blir stoppad av polisen? Jag gissar att det är jag inte ensam om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback