1 Natt kvar

Jobbat 4:a, en kvar =) Sov sjukt länge idag men det behövde jag. Vaknade först vi 9.30 och ser att jag har 6! missade samtal från min serviceledare... Börjar på att fundera vad jag har missat att göra inatt för att hon ska ringa så många gånger... Inser efter en stund att det var ett par nycklar som jag glömde att hänga tillbaka som dom verkligen behövde... =)
Hon kom och hämtade dem och sen blev det sova igen... =)

Inatt tror jag att det blir en slö natt, ska bara ta det så lugnt, ingen stress här inte.

Trivs verkligen bra att jobba natt ( än sålänge ), trodde att det skulle vara jätte jobbigt men man hinner lixom inte bli trött på jobbet för man har så mycket att göra. Sen att jag kommer få en grymt mycket bättre lön än innan taggar en ju oxå...

Nope nu är det dags för en god middag och sen en STOR kopp kaffe och kanske ska jag spela lite Wii innan jag far på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback