Fynd =)

Helt osannolikt vad man ibland kan hitta för saker under en soffa, hahah
Städade idag och det är ju inte varje gång jag tar under sofforna.. Nu gjorde jag det. Jag hittade en öl... =)

Är ju då ledig idag och det känns fin fint. Har som sagt hunnit städa och nu på en stund ska jag på promenad i kylan och sen hjälpa mamma med nån soffa...
När jag steg upp kändes det som att denna dag kommer jag bara att gråta.. Grät en skvätt men det känns lite bättre nu... Ni vet när man rör sig så kommer endorfinerna igång.. =) Man mår bättre av att röra kroppen, att sätta igång alla hormoner som ska hjälpa en. Kroppens egna medicin.

Well, nu ska jag hänga tvätt, tvätta ännu mer ( ingen kan nog ha så mkt tvätt som vi ) och sen ge mig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback