Hakar på =)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är nöjd

Skulle du vilja väga mer?
Väger för mkt redan

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Gör han slut, då blir jag ledsen... Om han har nån på "sidan om", då mst han dö! =)

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nej, skulle dom ha nå magiska trix eller bara för att dom är kändisar?? 

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Jobbar på det =)

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Nej, kan ni ?

Kan du slicka dig på näsan?
Nope

Kan du kolla i kors med ögonen?
Yes box

Kan dina föräldrar lita på dig?
Nej, å jag lita inte på de heller...

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Absolut, ge mig Internet och en bra film bara =)

Kan du vara på fest utan att dricka?
Måste jag köra?

Kan dina vänner lita på dig?
självklart! Frågan är om jag kan lita på dom?

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej, jag har så tjock mage...

 kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Har aldrig pengar så jag handlar bara mat...





Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Oh ja!

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Pappa 1ggr, mamma aldrig...

Har du ett syskon?
2 bröder, men en finns inte med oss längre... 

Har du varit full den här månaden?
Jo

Har du någonsin haft sex med någon?
Öh... Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nope

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nope

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja, HAR..

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Done It already

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Hm... Beror på om man tror att de andra i rummet sover eller inte ;)

Har du haft sex med mer än tre personer?
Inte samtidigt

Har du ljugit på någon fråga än då?
varför skulle jag?





Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
Svår fråga.. Älskling

Vem älskar du?
Älskling,bror

Vem hade du senast sex med?
Han som är mer än 4 år äldre än mig =)

Vem vill du bli full med?
Anya och MH

Vem är den bästa artisten?

Det mesta fr Finland

Vem pratade du senast i telefon med?
Älskling

Vem är snyggast i världen?
Me? =)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
man kan aldrig vara tvungen att ge bort, ge allt till mig.. ? =)

Vem är snällast i världen?
Faan Jag!

Någon rolig?
Choppie 

Vem sov du med senast?
Jobbar på nätterna, så på helgen med Älskling =)

Vem såg du full senast?
Hm.. Jo, grannen, hahaha

Vem vet allt om dig?
Älskling

Vem kysste du senast?
Älskling

Vem kramade du senast?
Fortfarande Älskling

Vem kan berätta allt för dig?

Den som vill

Vem kan du berätta allt för?

Älskling

Vem hatar du?
kanske ingen, men jag hyser agg mot en del...

There You Have It !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback