Helgen närmar sig

Nu har jag bara 2 nätter kvar och sen en efterlängtad ledighet på hela 2 dar! =) Blir nog bara att slappa i helgen och titta film, som vanligt.

Har kommit på att flera stycken i min närhet är gravida... Är det månne en baby boom på gång i min vänkrets? =) Säger bara en sak, Stort Grattis till ni flickor =) Det kommer helt klart att bli en intressant höst.

Eftersom att vi har ett berg av tvätt har jag bokat tvättsugan idag och jag lär nog måsta boka den minst 3 ggr till innan all tvätt är fri från allt hundhår =) Hatar att gå till tvättsugan men vi har ju ingen egen torktumlare så ibland måste man bara.. =) Om nån känner sig rik så får ni gärna ge mig en torkis, hahah Å när ni lix håller på kan ni ju kasta in en degblandare oxå, =)

Äh, idag blev det riktig svammligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback