Mums

Ikväll blir det taco´s, igen ;)

Faan sov som en galning idag, gissar att jag tog igen lite förlorad sömn... Imorgon är det åter dags för arbete och jag gillar det. Fatta att jag kommer få så mycket mer i lön nu när jag jobbar natt =) Så fort jag har sparat ihop nog med pengar blir det en ny bil. Den jag har nu är ju helt CP, jag ska vara glad om den startar... Är det inte ett super dåligt batteri så är det den jävla startmotorn... Ser ju alltid bra ut när jag måste ner under huven för att stå och slå med ett järnspett på startmotorn, hahah

Så det får nog bli en Volvo, dom kan man lita på och det är billiga reservdelar... Å jag kan rymma alla hundarna.

Nu mera kaffe så att man blir en människa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback