Today!

Trodde jag skulle sova lääänge... Nope, upp vid 9.30... Sen blev det till att hämta bror och Tobbe i Holmsund, hämta släp, mamma och hennes nya soffor. Sen lämna igen släp, skjutsa tillbaka bror och Tobbe till Holmsund. Sen en tripp på systemet, en middag hos svärmor och sen äntligen en lugn kväll.

Å vet ni hur dryg Holmsunds vägen är...

Svärmor fick idén att Toivo skulle sova hos henne inatt eftersom att Bella löper...  Jo nog går väl det bra men då vill vi först se när du går ut med honom... Toivo kom hem med oss ;)

Nu har jag sett lite Super G, och ska på en stund rasta Ludde och Lyra =)
Tänkte dom skulle få busa lite i kylan. Eftersom att jag inte törs ha Ludde ha lös tänkte jag gå till ett inhängnat område, dvs dagiset =) Där kan dom springa och busa hur mycket dom vill och på köpet får man trötta hundar =)

Nä vet ni vad, nu tänker jag ta ett glas vin =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback