Det var väl själva faan!

Träffade läkaren idag. Mätte mitt blodtryck några gånger... Var det normalt? JA, men vad annars! Precis som det brukar att vara trots att jag var nervös... Så jävla skumt! Men läkaren trodde att trycket i huvudet berodde på stress om jobbet. Det där jävla skit jobbet som inte fattar att det har gjort fel å inte åtgärdar saker och dessutom inte går att få tag i!! Tack.

Ska tillbaka om 1 eller 2 veckor och kolla bltr igen...

Men undrar över varför det var så högt när jag var på Apoteket?? Så skum ens kropp va...

Trycket i huvudet har i alla fall lättat  lite så det är ju väldans bra.! Då går det kns åt rätt håll i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch. min mamma hade likadant. det var inte kul att se. för henne var det faktiskt bara stress, men det gick över sen. hoppas det gör det för dig också

2010-07-01 @ 21:00:54
URL: http://musicweed.blogg.se/
Postat av: lucke

Hello! Haft en bra kväll? :D

2010-07-01 @ 21:54:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback