RoadTrip till Skuleberget

Resen ned till Övik gick fint. Väl framme vid Skuleberget så skulle Mikael och Patricia klättra. Mikael tog sig i alla fall till grottan men Patricia är höjdrädd och stannade efter 300 m upp =)) Eftersom att vi hade hundarna med så väntade vi där nere.

Efter det tog jag och Mikael linbanan upp. Skulle jag ALDRIG ha gjort!! Fy fann vad hemskt det var. Höll i mig i bygeln så att knogarna vitnade. Blundade gjorde jag oxå =) När vi nästan var uppe tordes jag slå upp ögonen =)

Utsikten där uppe var magnifik!! Sen var det ju resan ner då... Men det gick bra det. Blundade inte en ända gång, hihi. Men han sa där uppe som skötte linbanan att det är alltid lättare att åka ned än upp vilket var sant.

Sen tillbaka till Övik för att käka på BURGERKING! När en kvart gått och jag och Älsklingen inte hade fått vår mat frågade jag var den var... Då blev det fart på dem late där och jag fick dessutom igen pengarna.
Sen en tur upp på Varvsberget där vi drack kaffe och sen hem igen.

Nu är jag trött. Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback