Min fina vän och mina demoner

Personen Anya som gör detta... Hon ha jag känt sen 6:an. Hon är nog vad jag kan kalla bästa vän. Hon vet alla hemligheter, mest hemligheter från från förr... Hon var en hjälp, en fristad. Jag saknar henne. Dock har vi ju vuxit upp, det är inte samma sak idag, men hon, hon litar jag på. Trots sveken... Förutom Älsklingen finns det ingen annan  som känner min historia, På riktigt. Annars är det mest en fasad. Jag går inte på djupet längre.
Jag är numer en betong... Alltid ärlig, men ingen kommer mig innerst in längre... Å jag kommer inte vänner innerst in längre...

Hon var lika trasig som mig. Men hon gick vidare. Jag är så stolt över denna flicka!Hon gjorde det! Hon gick vidare! När kan mina demoner lämna mig?
När jag tillåter det.



"Anya arbetar sedan hösten 2007 för Makeupstudion.  Vid sidan om sitt läraryrke arbetar Anya även som frilansande makeupartist med jobb för bland annat Versace, Karen Millen, Top Model of the World, Panos Emporio, Isadora, Wrangler, Kanal 5, Dansbandskampen, Josephine Crawford, Hanna Hedlund, Anna Book, Sanna Bråding och Petra Mede. På senare tid har även Linda Lampenius upprepade gånger återkommit till hennes sminkstol.

Anya har under olika kortare perioder även arbetat som utbildare av personal på L’Oreal och har dessutom vidareutbildning i produktkunskap för Biotherm, Nivea, L’Oreal, IDmakeup samt Makeupstudions egna kosmetikamärke; Färg.

Ämnen:
Makeup
Hårstyling
Specialeffekter
Hudvård
Kosmetikakemi "
Källa: MAkeUpStudion Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback