En rolig dag

Jag och Frida och lilla Freya traskade iväg till 4H gården i dag. Givetvis hade ingen av oss med kameran!  Men lilla F:et fick klappa lamm och kalvar och se på gyttjebadande grisar =)

När jag stod och tittade på den lilla hästen i hagen kommer en ung pojke fram till mig och frågar:

- Är det din häst ?
- Nej det är det inte.
- Hur många år är du?
-Alldelse för många, jag är 30 år.
- Å herregud...( med en lite viskande chockad röst )

Varpå pojken går där ifrån.

Kan inte annat än skratta åt det ;)

Efter det blev det att laga Audi igen och äta grillade handburgare. MUMS! Mera handburgare åt folket, hahah

Kommentarer
Postat av: emma

Tja! hästarna är bland det finaste jag har sett, de tillhör Maria som har Håknäs hästbruk :)

2010-06-30 @ 20:55:44
URL: http://nogg.se/emmaocbusy
Postat av: frida

haha, ja det var en rolig dag det :)

2010-07-05 @ 00:15:55
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback