Energi till inget

Det går så mycket onödig energi till jobbet... Dom har gjort fel och det tar tid att fixat det... " prata med den, nej prata med " osv... Inte undra på att man inte får sin skönhetssömn =)



Dessutom har jag misslyckads grovt med några saker. Det går att fixa men det kommer att ta tid. Jag är verkligen den som inte har nå tålamog och vill jag ha nå så vill jag ha det på en gång. Men så kommer det inte att bli nu så jag får väl försöka intala mig själv med att det kommer att ta tid men när det är klart så är det great!

För ca 2 år sen köpte jag en ljud CD med MindFulness på inrådan av min läkare för att hantera min panikångest.. Har öppnat den men inte så mycket mer... Tror att det är dags att ta och damma av den nu och ta tag i saker... Kan nog vara bra det. Å bra att passa på medans man har semester! Är det inte så då att man har tid för sånt annat som man inte har tid med när man jobbar?

Well, nu är det ju midsommar med allt vad det innebär ( grillad oxfilé, lite rom tårta förhoppningsvis och sen toppat med senaps sill =) )

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback