Irriterad...

Det har jag vart mest hela dan =( Men imorgon då jäklar blir det ju gomat och trevligt sällskap!
Först hos svärmor och sen med Jerry och Co. Ska bli skoj!

Nu har vi allvarligt börjat funderat på att flytta... Problemet är att jag kan inte hitta hyresavtalet? Faan, jag var ju förr en person som hade koll på det mesta och inte slarvade jag bort ett hyresavtal! Dock har jag inte letat i förrådet och varför jag skulle placera det där fattar jag inte? =) Men det känns ut som att det kan finnas där... Kanske tänkte jag att vi aldrig skulle flytta härifrån ;)


Kommentarer
Postat av: frida

klart ni inte ska flytta härifrån ;) du har som tänkt på de där tidigare... haha! :)

2010-06-27 @ 18:02:35
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback