Liten är världen ( lite update )

Idag jobbade jag med en tjej vid namn Sandra. Har sett hela veckan att hon har haft en hund med sig och att hon satte upp bakluckan med en apportbock så då drog jag slutsatsen att hon tränar hund. Så när vi åkte iväg imorse så fråga jag va hon hade för hund... En rottis hade hon och hon var nu uppflyttad till elitspår!

Jätte kul att träffa en likasinnad och halva dan pratades hundar. =)

När jag kom hem från jobbet så tänkte jag att det var ju dumt att jag inte hade hennes nummer så att vi kunde träffas och träna lite hund... Vad händer då? Jo, hon frågade Bella efter mitt rum och så ringde hon! Så nästa vecka skulle vi ses =) Kommer bli hur kul som helst att få en ny träningskompis!

Å Rotan, om du läser..., du kanske vet vem hon är... Hon är nämligen från Skellefteå... =) ( Hon visste vagt vem du är )



Middagen blev grillat ute i Bäcksjön idag, så jäkla mysigt och så jäkla gott, =)) 


Dessutom så har jag och Sandra tävlat samtidigt i samma klass, tyckte väl att hon såg bekant ut =) ( det gick bättre för henne än för mig och Toivo.. =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback