Onsdag

Skumma drömmar i nätterna 2. Först slogs jag med barn med jätte tops! Inatt drömde jag att jag hade hål under fötterna och dessa hål funkade som en mun!?  Fatta hur skadad man måste vara =)

Vaknade till nångång att jag låg som i ett skruvstäd. Ryggen hade låst sig och jag ville så gärna vända på mig. På min ena sida ligger Älskling och en hund som vägrade akta sig. På min andra sida ligger den andra hunden som oxå vägrade att akta sig, trots att jag försökte putta ned henne!

Detta resulterade att jag fick ligga kvar i mitt skruvstäd och sen när Älskling gick till jobbet skulle jag äntligen vända mig. Det gick dåligt. Jag måste nog fixa cash till en kiropraktiker ( hur stavas det? ) och kolla upp vad som är felet med min rygg! Den kan ju inte vara " endon " som gör detta! Det måste vara nåt annat!

Ibland när man har ryggont så brukar det ju bli bättre av att man rör sig. Inte i mitt fall. Det går iofs bra att promenera... Det är sen när jag stannar som smärtan kommer. Å jag kan ju inte promenera omkring hela tiden? Är väldigt trött på detta nu. Det är ju så mycket som jag måste göra men inget blir just nu gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback