Shoppat!

Haha, det roligaste hände då idag på H.M... Jag kom till kassan med mina kläder och skulle då betala. Expediten börjar att ta bort larmen, lägger sen plaggen i påsen och säger " Varsågod "... Mycket förvirrat frågar jag : " Ska jag inte betala? "

Ni skulle ha sett hennes ansiktsuttryck! Har nog alldrig sett nån som var så förvirrad som hon, hahahah Så det kunde lätt ha blivit bra billiga kläder för mig ;)

Efter det gjorde jag ett super fynd! En snygg jacka... Å billig! Eller egentligen inte i mina ögon men när jag såg att den hade ju kostat 2000kr så blev det till och med billigt i mina ögon =) Nu är jag nöjd och har trots dessa inköp idag kvar pengar. Köpte ju inga byxor och jag hatar att försöka hitta nå byxor som är snygga och framför allt sitter bra. Det får nog bli ett senare projekt.



Mycket fina rosor som jag fick av Mikael och Patricia den 4:de... Tack!

Kommentarer
Postat av: glasklart

Ja byxor är ett på ren svenska.. ett helvete att hitta! Skulle pröva ett märke för ett tag sedan (som jag inte kommer ihåg) och då säger karln i butiken till mig såhär "vi har tyvärr inte din storlek, jag trodde du var mindre än du är" HAHAHA!



Ja du har helt rätt, mycket skönt att komma bort! Ta hand om dig och pussa lyra från mig :) KRAM

2010-06-09 @ 20:52:37
Postat av: Alex

Man måste lägga upp bilder när man shoppat. Faktiskt ;)

2010-06-10 @ 22:44:46
URL: http://ellexsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback