SöndagsÅngest...

Kan man göra en lobotomi på sig själv? Fy faan vad dåligt jag mår! Jag har ju inte ens gjort nåt som jag måste skämmas för, eller jo en sak... Men det är inte mitt fel att min granne är dum i huvudet och att ibland blir jag så jävla arg! Hon visste ju förvisso inte om att jag fyllde år men hur kan hon påstå att det var livat här när vi var 4 pers utan musik!!

Igår var det slitet... Sovit 6 timmar, inte riktigt nyker när jag stiger upp å så måste man dessutom vara social eftersom att jag fick besök. Kan ju säga att vid 21 tiden slocknade jag igår =)

Just nu vilja krypa in under nåt och stanna där på obestämd tid. Dessutom måste jag jobba imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback