Tisdag

Är så trött!!
Trots att jag inatt sovit massor hann jag somna på soffan ganska omgående efter att jag kommit hem från jobbet =)

Har igår och idag vart med bilpatrullen på mitt jobb och jag skulle kunna tänka mig att fortsätta det med det. Men det ger ju så jäkla dåligt betalt i jämförelse med nattjobbet... Vi får väl se om jag har nå jobb överhuvudaget till hösten...

Imorgon har jag tänkt att ta med min födelsedags present från Älskling och spendera dem på lite saker. Kommer nog inte att idas åka ned på stan för det är så mycket folk överallt som man måste trängas med. JOBBIGT!
Så jag håller mig nog i krokarna här hemme =)

Fick ett presentkort av pappa på Guldfynd och grejjen är ju att jag använder inte smycken. Trots detta for jag igår ned på stan och införskaffade nya örhängen och ett halsband ( när har jag tänkt använda det egentligen? ) Örhängen brukar jag använda med That´s It lixom... Hade iofs kunnat köpa ex.vis salladsbestick i silver...=)

Nu ska jag rycka upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback