2 nätter kvar

Har faktiskt tagit det lugnt på jobbet inatt... Funkade ju hur bra som helst, bara man intalar sig att " jag behöver inte stressa " Å vad hjälper det om jag gör det? Inget. Har dessutom sökt semester 2 dar i slutet av månaden. Det skulle vara riktigt härligt att få en kortvecka och lite lite längre helg.
Jag kan fortfarande inte fatta att det går så bra att jobba natt...Jag tror att det har att göra med att man gör nåt hela tiden, inte som när man jobbade natt på sjukhemmet, då hände det ju att man inte hade nå att göra och genast blir ju natten så mycket längre. Som det är nu så känns det som om att man jobbar eftermiddag konstigt nog=)

Idag blir det en tripp till skolan. Men först så måste jag dricka multum med kaffe och titta lite Desperate H =) Sen är jag fit for figth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback