Blä blä

Fruktansvärd natt på jobbet. Trött, hungrig ( glömde mina smörgåsar ), ont i ryggen, allt jävlades, saker tenderade att hoppa på mig så att jag gjorde mig illa ( nej jag var inte klumpig och gick in i saker ). Svettades och frös om vartannat..

Inte är det bättre nu heller. Fortfarande ont i större delen av kroppen, TRÖTT, spisen vägrar att funka. Jo för att i Lördags så bestämde sig min lgh för att ha en egen earth hour/natt/dag. När vi vaknade hade vi ingen ström i lgh... En bra sak kom ju ut från det, nu behöver jag inte avfrosta frysen för det är ju redan fixat =)

Securitas fick komma hit 2ggr och ändå fick de inte spisen att funka. Blev hämtmat hela helgen, och micromat...

Äh, nu tror jag att jag går och sover igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback