Försov mig =/

Skulle på skolan imorse... Nej, det hände inte, låg kvar och sov istället... Ska prata med läraren så att jag kan komma dit på eftermiddagen istället.
Imorse när jag skulle hem från jobbet så fick jag punktering!! Hur kul är det? Ringde och väckte Älskling och vi beslutade att jag skulle köra hem sakta.. Det brukar normalt ta ca 10 min till jobbet men imorse tog det 40 min att komma hem! Varför ska alla våra bilar krångla? Tur i oturen att jag inte har hunnit på bilskroten med bil nr 2, där för övrigt växellådan håller på rasar, så nu får vi köra med den tills vi köpt nytt däck och fälg... När ska det sluta komma sånna här extra utgifter? Kan man inte en månad bara få ha sina räkningar och slippa att lägga ut en massa pengar på bla bilar, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback