Jag har svaret

Jag har ju en sjukdom. Nu blir det privat men det är min blogg och mina tankar.

Jag har Endometrios. Just nu har jag "Mveckan" Känner mig trött, ont i ryggslutet, känner mig extremt uppblåst. Börjande således att fundera lite på min sjukdom. Har ju som egentligen inte satt mig in i den så mycket. Gick in på Endometrios föreningens hemsida och läste lite. Gissa vilka symtom som fanns med på sjukdomen? Jo, läs det ovanstående som jag nyss skrev. Nu har jag svaret.

Det är inte kul att ha detta. Ibland att ha sån mens värk att man måste åka till akuten för att få morfin... Nu går ju dessutom sjukdomen i skov så ibland har jag inte alla dessa problem men nu ska jag nog ta och sätta mig in i vad det är jag har att handskas med... Så att jag vet till nästa gång och då behöver jag inte fundera så mycket...

Jajaja.

Kommentarer
Postat av: JessiH&Oliven

Det är skönt med diagnoser för då kan ingen komma och säga att man inbillar sig och som du själv sa går det att kolla symtom" och det gör att man lite vänjer sig, hur det nu är möjligt...



Hoppas du inte får allt för ont...

Kramkram//JessiH&OLiven

2010-03-31 @ 12:55:07
URL: http://svanstipp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback