Typiskt.

Nu har min axel/skuldra/rygg helt gett upp. Jag kan inte ens dricka mjölk direkt ur paketet för jag kan inte lyfta armen ovanför huvudet. Ska till sjukgymnasten imorgon och jag hoppas att det bara är att jag sträckt mig på nåt konstigt vis så att det inte är nåt som är relaterat till jobbet.

Har inte sovit särskilt bra inatt... Har som bara kunnat sova på rygg och jag är ju typen som helst vill sova i form som en boll =)

Dessutom har kört fast på ett skolarbete... Har ju läst kursen förut och gjort alla arbeten men just denna uppgift... Som handlar om sinneslagsetik, konsekvensetik och pliktetik...nä det står still i huvudet.

Helt blankt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså, det var en galen kväll. Jag blev full och fort gick det. Sådär full har jag inte varit sen första fyllan i princip. Jag är alldeles för gammal för sånt. :) Haha.



Jag minns faktiskt inte att jag ramlade hos er, hoppas att jag inte rev ner något. :)

2010-03-10 @ 22:11:14
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback