Nu är det BORING...

Jag har tråkigt... Snodde detta av Sofia... Hope is OK =)

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?

-  Ignorerar

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?

- Mat


3) I ditt senaste sms står det?

- En rolig historia om beach 2010 =)


4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?

- Reklam Jingel från 118 100 =)

5) Var är din pv/fv just nu?

- Bredvid mig i soffan

6) Välj ett ärr på din kropp?

- Långfingret efter att jag skurit av senan då jag diskade...

7) Vilka är dina favoritfärger?

-  Svart och grön


8) Vilka i ditt liv litar du på?

- Mig själv


9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?

- Hm, klurigt... Kom int´på nå ´men nå tufft, hahha


10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?

- Jag ler när Älskling säger sånna saker =)


11) Hur ofta svär du?

- I tid och otid

12) Litar du på alla dina vänner?

- Nej


13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?

- Nja, tror jag håller mig inom Sverige´s gränser


14) Tror du att allt som händer har en anledning?

- Till viss del


15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?

- Otrohet


16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

- Hahha, jag vet exakt den rätte för det yrket

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?

- Personlighet, humor


18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?

- Köpa ett hus


19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?

- Har jag minnet kvar så skulle jag nog ringa Ela

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?

- Absolut


21) Vart togs din profilbild?

- Uppenbarligen har jag ingen profilbild...


22) Ärligt, vad tänker du på just nu?

- Koncentrerar mig på dessa frågor
 

23) Vem känner dig bäst?

- Älskling


24) Vad är helgens planer?

- Tar helgen som den kommer


25) Vad har du på dig just nu?

- Underkläder, byxor, Tshirt, strumpor


26) Har du någonsin slagit ett träd?

- Inte vad jag kan komma på


27) Har du någonsin smygit ut ur huset?

- Nej, har aldrig bott i hus


28) Aldrig sova eller aldrig äta?

- Spelar ju ingen roll, jag klarar mig inte utan nå av det


29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?

- Nattmänniska numera =)


30) Finns du där för dina vänner?

- För de som finns där för mig


31) Gillar du att umgås med andra människor?

- Ibland

32) Har du lätt att förlåta andra?

- Verkligen inte. Här ser ni fröken långsint =)


33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?

- What!? Skulle inte tro det, skaffa en egen!


34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?

- Jo


35) Finns det någon du bör reda ut saker med?

- Hur många som helst


36) Kommer någon ringa dig ikväll?

- Nej det tror jag inte


37) Vill du ha ett förhållande just nu?

-  Är i ett redan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback