Vad ska man säga?

Blir så s*tans förbannad!!
Jag har ont och sjukskrivde mig igår vid 16 tiden. Mmh, sen när jag ligger och sover så ringer det... " Har du försovit dig eller är du sjuk "... WHAT!! Är ni dum i hela huvve´eller? Jag ringde ju på eftermiddagen! Men då har vår så kallade " serviceledare " ( vikkar dessutom för den som egentligen är ) inte meddelat de jag jobbar med.

Då blev jag arg och skickade ett arg sms till honom och sa att du kan ju informera personalen ni har hand om, om att när de sjukanmäler sig så ska de tydligen sjukanmäla sig till den andra personalen oxå! Då var kl 00.20 och jag har inte fått nå svar på de sms:et.

Vilka j*vla mufflonfår man har att göra med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback