Idag och lite helg

Nu strax iväg på möte. Jag har inga större förhoppningar på att dom kommer att lyssna på mig utan de kommer nog att köra över mig.

Sen fixa så att bilen blir laglig =) Kanske skulle jag oxå ta och kolla efter en tvätt tid eftersom att vår tvättmaskin gav upp! Jag hatar att springa fram och tillbaka till tvättstugan =)

Sen ta några städtag här hemma så att man inte behöver skämmas ögonen ur en på fredag.

Ja och helgen då? Herregud är nog det bästa ordet som kan beskriva denna helg, hahaha. Tur var i alla fall att det inte sprang så mycket folk hemma hos oss, men det gjorde det hos grannarna. Det måste fasiken ha vart 100 pers där! Man fick köa för att överhuvudtaget komma sig in!

Ja det var skoj! Å en riktigt rolig bild togs, hahaha

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback