Idag och nu

Sovmorgon idag med =) Sen när Älskling kom hem blev det till att laga bilen... Det tog väl en 4 timmar och att jag nu sitter och håller på att frysa ihjäl.  Medans vi höll på med bilen kom en liten pojke och undrade vad vi gjorde. Pojken var väl kns 4 år. Han sa att dom hade 2 domkrafter och 2 bilar. Då sa jag att en domkraft är ju bra att ha för ingen människa skulle ju orka lyfta en bil. Fick då det gulligaste svaret, - Jo min pappa är så stark, han kan lyfta en bil =) Hahaha, hur söt kan man vara?

Ja, jag vet, jag tjatar om mitt jobb men man blir ju så upprörd. Idag har vi tydligen fått våra sommarscheman... Endast 3 dar innan det schemat börjar! Ska bli intressant att komma till jobbet och se om man måste bli arg över schemat oxå...  

Nope, nu lite mer kaffe och sen arbeta!



En natt för 2 år sen, månen är ju helt underbar!

Kommentarer
Postat av: annelie

Åh, barn är härliga!



Men du, ikväll hur ser det ut för er del då? Jag frida och gänget tänkte nog grilla på gården. Du och lasse måste ju också äta så varför inte haka på oss? Kanske vi kan ha ludde&lyra i lina? Eller gå en sväng och släppa lös våra vilddjur? Vi kommer till stan efter 14 idag.. Jag hör av mig då. Länge sedan vi gick på promenad nu, vi saknar ju er.



Massa kramar /a

2010-05-28 @ 09:33:06
URL: http://glasklart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback