Måndag

När man jobbar natt och samtidigt har en unghund blir det inte så mycket sömn. Nu är jag trött och jag måste nog sova en stund sen. Har i alla fall orkat starta en tvätt, en disk, dammsugit och allmänt " plockaochgömbortallskrot " =)



Just nu har jag satt ned tjockrumpan i soffan med en kopp kaffe och kollar på dokumäntären " Pojken som förlorade sin hud " Vet att jag har sett den tidigare men den är bra. Man får följa han hur förbereder sin död, när han tar sig an alla utmaningar i livet som inte ens en frisk människa skulle ha gjort. Han var modig. Han var oxå väl medveten om döden och vad som väntade honom. Denna dokumäntär kan ni gott och väl se!

Over and Out.




Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack, snälla du. vad glad jag blir. :)

2010-05-24 @ 14:18:25
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback