Nej, jag kan inte intala mig det...

Att det är roligt att gå till jobbet just nu... När jag kom dit igår natt fick jag veta att vi kanske inte ha nå jobb under sommaren... Ursäkta mig! På mitt papper står det att jag har en tillsvidare anställning... Fixa jobb eller så kan jag mer än gärna gå hemma med lön, det är inga som helst problem =)

Sen får vi aldrig nån positiv respons. Bara att " Här har i missat, å här har ni missat lite till..." Öh, vad hände med att säga, å vilket bra jobb ni gör! ? Nehe, det får man aldrig höra. Faan utan vi skulle ju stället förfalla och ni skulle förlora en stor kund!

Men när man har vanligt "fotfolk" som plötsigt tar på sig arbetet att leka "chef", ja då blir det väl så??

En riktig avhyvling och lite läxläsning skulle ev. hjälpa... fast jag tror att i detta fall är det hopplöst...

Å vad jag ser framemot att gå å jobba på söndag... hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback