Skönt att sova och jäkla jobb.

Hela förra veckan så var jag ju uppe hur tidigt som helst men idag fick jag minsann sova till 13! Yeah!!
Dock hade jag ett litet avbrott vid 9.30 tiden då Lyra ville ut men det var inga som helst problem att somna om.

Jag har ju en säsongsanställning nu vilket innebär att den sista maj slutar jag att jobba natt.

Till saken hör att from den 1 Juni vet jag inte vart jag ska jobba eller hur. Vi har inte fått veta nånting av vår arbetsledare och den 1:a börjar ju lixom att närma sig. Hade tänkt ringa igår och höra hur det blir men då blev jag sur och jag anser att de är vår arbetsledare som ska kontakta oss. Skulle inte förvåna mig att vi får veta på fredag hur det blir. Bra framförhållning va?

Sånna här saker gör ju inte saker roligare och jag blir arg och stressade över situationen! Eftersom att jag har en tillsvidareanställning är dom ju skyldiga att fixa mig jobb! Sen att det inte blir på IKSU gör mig inget men jag vill veta vart jag ska vara, vilka tider osv. Dessutom känner jag att man vill verkligen inte ge det lilla extra när man är på jobbet då man blir behandlade så här!!

Sen kan man ju oxå tycka att det borde ligga i arbetsledarens intresse att ha en god kontakt med sina anställda, dock tydligen inte i detta fall...

Mitt jobb suger just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback