Tur det

Jag är trött! Vilken tur att det bara ät 1 natt kvar innan ledigheten på 2 dar kommer =)  Positiva överraskningar brukar inte finnas på mitt jobb, men inatt när vi kom på jobbet blev vi glada! Fast mest glad blev jag då dom hade börjat renovera på just det område som jag skulle gå... Å om inte det var nog, så kommer jag att påverkas av denna positiva överraskning även inatt, hihi

Känns skönt att avsluta veckan så lugnt.

Helst vill jag inte heller sova bort hela helgen då vi hade planer på att fara ut och fiska ( jag ska försöka mig på att flugfiska för första gången! ) och sen på söndag fyller bror år så då ska vi ju dit. Man brukar säga att dygnet har för få timmar men jag kan tillägga att veckan har för få dar. Jag skulle behöva några dar i en mörk kall grotta så att jag kan sova ut ordentligt =)

Nu ut med hundarna på promenad, dock en kortare då det är så varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback