Ännu konstigare...

Körde just förbi vår " nya " lgh. Jaha, nu håller de på att städa ur den... Hade jag haft mod så hade jag plingat på dörren och frågat om de kunde bes. på måndag... Men se det är jag för feg för =)

Nu har vi ialla fall tapetserat klart här och packat lite mera idag. Nu är det inte så jäkla mycket mer att packa. Mest porslin och kläder. Ska fixa det i helgen så att man kan städa ur alla skåp och garderober så är ju ialla fall det gjort. Har denna vecka känt mig mega stressad, har sovit riktigt dåligt och få timmar. " Imorse " somna jag inte förrän vid 09.30... Känns som att jag har inte tid att sova. Har så mycket annat som måste göras så tyvärr får sömnen komma sist. Sova kan jag göra en annan dag..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback