Kräksless!!

Huvva! Igår morse när vi var klara på jobbet och i princip var redo att gå hem kom vår serviceledare och ville prata med oss. Kan ju säga att den dagen slutade med årets utskällning! Nu gällde det ju inte bara vi utan alla på natten... Sen kan man ju ha åsikter om hur kritiken lades fram. Självklart ska vi få veta om vi gjort nåt som inte är bra men inte på det dära sättet... Å som vanligt så tordes mina 2 kamrater inte yppa ett ord så den som stod på sig mest och kunde erkänna att visst, vi har nog gjort lite fel, ja det var ju jag då.

Hur kan de bara stå där och bli totalt överkörda? Vet i alla fall att en av dem tog väldigt illa vid sig... Men man måste ju även våga för ett samtal om både det som är bra och dåligt.
Nog om det.

Idag har det bara blivit 4 timmars sömn men jag har så mycket som jag måste göra idag. Sova kan man göra i en livstid =)
Imorgon kommer det oxå att bli en massa måsten, då kommer det mest att handla om bilen eftersom att vi ska till Sundsvall på lördag. Jag skulle även ha behövt slänga upp tapeterna i hallen men det får nog bli till veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback