Nu.

Okej, jag hoppas att alla håller tummarna så att jag får jobbet jag sökte! Jag vill verkligen ha det men jag har inga förhoppningar på att få det. Bäst att tänka på det viset så blir man ju inte så besviken när jag får veta att jag inte fick det...

Egentligen var ju tanken att jag skulle till Lycksele imorgon för att fara på graven, gravstenen är ju äntligen på plats! Men då vi ska ha galejj imorgon så kände jag att det blir för stressigt. Graven finns ju kvar så jag får fara dit en annan helg.

Sen den 20 blir det en trip till Sundsvall och då ska jag på hemvägen äta så mycket Burger King att jag spyr, hahaha. Tror jag ska köpa med mig extra mat och linda in det i folie och äta ännu mer när jag kommit hem =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Du å ditt jäkla burger king!!! :)

2010-11-05 @ 19:57:54
Postat av: Milla

Jag vet!! Men dom är ju BÄST!! =)

2010-11-05 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback