Fredag igen...

Jag vill ha igen MIN dator! Det funkar inte riktigt så bra med dessa andra kassa datorer som vi har hemma... Suck.. Nu har vi iofs en sprillans nu dator ( Älsklng köpte en ny förra helgen ). Men då sitter han ju bara och spelar spel så att jag inte kan använda den... Till att spela mina spel =)

Bara att vänta på att få igen min då...

Här händer annars inget.. Har vart sjuk halva veckan då min axel gav upp, denna gång kunde jag inte lindra med mitt Linnex... Well den är bättre nu i alla fall. ( Jävla kassa dator, jag måste ju typ hoppa på i tangenten för att få fram bokstaven! )

Har tänkt en del på Erika och på Frida i veckan då de verkligen inte har det lätt... Men dom är starka och kommer att repa sig, det vet jag. Kram på er! Tyvärr är ju inte livet alltid en dans på rosor som vi alla ( vissa hårdare än andra ) får uppleva...

Nå nu blev det ett konstig inlägg... Å roligare än så här blir det tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback