Inte varje dag man har sånt besök

Fy bubblan! JAg kan inte ens sätta ord på mina känslor just nu... Nog för att Du är ..... men jag trodde inte att Du skulle göra så mot Oss! Är Du så sjuk att Du inte fattar vad Du gör?? Va??? Tack vare Dig fick vi detta fina besök... Mest av allt så skulle jag vilja vara som en fjortis och vara på samma nivå som Dig och ge tillbaka med samma mynt... Men Du är inte värd det... Å Du väntar säkert på en reaktion från Oss men det kommer Du inte att få!

Jag vet inte ens om jag är arg? Tror jag är mer...nedslagen... Som sagt, svårt att sätta ord på mina känslor nu... Å när Du lix håller på ..... folk hit och dit så har Du ju gömt en del. Varför har Du inte ...... dom??? VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback