Ledig men jobb...

För på mitt jobb är v 3 st... Men det är fortfarande som att man jobbar själv. Vi har våra områden men innan sommaren så brukade vi hjälpas åt. Inte nu längre. Det har ju ofs börjat nytt och nygammalt folk men ändå?
Varför kan man nte hjälpa varandra? Man blir fortare klar med sitt och efter det så hinner man göra lite extra saker...

Just nu har jag gett upp hoppet om att tycka om att gå till jobbet. Jag går dit, gör mitt, that´s It.
Oftast är det alltid jag som måste se till att saker och ting blir gjorda men nu skiter jag  det. Varför ska alltid jag då ingen annan känner ansvar?

Mitt jobb är verkligen sämst!

Dessutom skulle jag behöva en sån där tunna som Homer hade när han lekte kiropraktiker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback