Nåväl..

Måste väl göra en update då... Sitter ju oftats och klagar själv på alla andra som inte uppdaterar så nu mst jag skärpa mig =)
Fredag: Var lugn... Till en början =) Sen kom besöket, hahaha. Men riktigt skoj var det.
Lördag: Film med Älskling. Lite vin sen blev jag trött.
Söndag: Riktig skitdag. Jobbade
Måndag: Sov inte så bra. Jobbade och som vanligt har mina medarbetare problem med att hjälpa andra och att ta ansvar.

Idag: Sov ännu sämre än gårdagen. Tvättar. Ont i ryggen och axeln efter nattens slit på jobbet.

Längtar till Halloween! Hoppas att det blir en riktigt skojjig fest. Men det brukar det bli =) Funderar på vad man ska klä ut sig till och hittils har jag kommit på en bra idé som kan funka.

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback