Onsdag

Nu så var nästan alla räkningar betald och så var man fattig igen =) Man får bara känna sig rik i ett par ynka dar ju... =/

Har inte sovit så många timmar idag... Så just nu är jag en zombie. Fast jag har inte sovit bra på hela veckan... Det tar så lång tid innan jag somnar ju. Men jag har kommit på en lösning som jag kommer att testa imorgon bitti innan jag far hem från jobbet.
Just det, jag har anmält mig igen till 2 kurser på komvux och denna gången ska jag fixa det! För att om jag vill slippa mitt jobb så finns det bara en väg att gå och det är att läsa klart! Hur tråkigt det än må vara men jag får påminna mig själv om vad det kommer att ge mig på sikt.



Var idag och köpte 14kg pumpa! Så nu blir det pumpa paj och ska nog testa att göra pumpasoppa. Minns att jag åt det en gång på repskapet under min SHU tid och jag tror att jag tyckte om soppan =)

Vet inte om det är Halloween denna helg eller nästa? Nästa helg är ju då allhelgona och då ska det vara fest här. Eftersom att det ska vara knytkalas så kommer jag att bidra med pumpapajen. Ska man ta med sig lite soppa oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback