Saker och ting ska funka!

Vissa saker i mitt liv ska helt enkelt funka utan bekymmer!
En sak är bilar. Bilen ska absolut inte gå sönder på väg till jobbet. Särskilt inte då man börjar kl 23.30 och man inte kan ringa nån. Sånna här saker gör att man måste lämna bilen iskogen, gå hem, hämta cykeln för att sen cykla till jobbet. Sånt gör mig på riktigt dåligt humör, och ja det hände i måndags.

En annan sak som alltid ska funka är arbetsredskap. När man är vansinnigt stressade redan och upptäcker att vissa saker gått sönder utan att den som hade sönder den kan stå för det och sen få det fixat gör mig oxå arg och på dåligt humör. Detta gör att jag inte kan utföra mitt jobb så bra som jag hade velat. Yepp, det hände inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback