...

Ja, nu har mamma kommit hem så det är ju bra. Jobbet går oxå bra och det är rätt skönt att jag bara jobbar till 10.00 imorgon. Det är ju nästan som om att man inte har jobbat alls =)
Sen så har jag absolut ingen idé på vad jag ska ge mamma i julklapp, å det är julafton om 2 dar! Först hade vi en superidé om vad hon skulle få men nu när jag har tänkt efter lite så inser jag att den passar inte.

Så vad ska jag nu köpa? Å vad ska jag köpa till Älskling? Jag var faktiskt idag och letade efter en julklapp till Älskling som jag vet att han ville ha men icket att jag hittade den! Så även här får jag ta och tänka om...



Dåligt med snö är det här oxå. På jul vill jag att det ska vara sån där alldeles nyfallen och plufsig snö =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback