Vilken lättsam dag!

  • Jobbat, väldigt lättsamt för de flesta hade semester så inga var på kontoren. Slutade ju dessutom kl 9.45 =)

  • For hem och sov en stund.
  • Dags för sista julklappsinköpen. Expert måste ha bytt personal för de var så trevliga och jag fick hjälp på en gång! Att jag sen tog den sista ********** till mamma var också flyt. En före mig i kön dessutom.
  • Dags för systemet ( nu bävade jag ); det var massor med folk men jag hade flyt och kom fram till en tom kassa!!
  • Handla mat på lilla Konsum gick som en dans som rosor. Inget folk var där!


Så jag kan summera min dag med att jag har haft en massa flyt idag. Helt otroligt med tanke på att det dan för doppare dan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback